Kampania społeczna „Zrozumieć starość” trwa od 2018 roku i jest organizowana przez Fundacje Zaczyn i Promedica24. Celem kampanii jest zwiększenie świadomości społecznej w zakresie potrzeb osób starszych, co przełoży się na wyższą jakość życia przedstawicieli rosnącej i zróżnicowanej społeczności senioralnej.
Kampania „Zrozumieć starość” trafia do coraz młodszych odbiorców. W związku z tym, Bursa nr 1 również włącza się do tej kampanii w ramach projektu -„PaT-ciaki – kolorują świat – wielozadaniowy program działań profilaktycznych dla młodzieży”, realizowanego i dofinansowanego przez Miejski Program Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii w roku 2021.
Chcemy uwrażliwić młode pokolenie na problemy ludzi starszych i pokazać, że życie w trzecim wieku też może być dobre, godne i pogodne.
Nie zapominajmy – nikt z nas nie będzie wiecznie młody.
Spieszmy się kochać ludzi, tak szybko odchodzą…
Zachęcamy do obejrzenia spotu reklamowego na stronie kampanii „Zrozumieć starość”