INFORMACJA O ZASADACH I WARUNKACH ZAKWATEROWANIA W BURSIE NR 1 IM.M. SZUŁCZYŃSKIEJ W BYDGOSZCZY W ROKU SZKOLNYM 2022/2023
Informujemy naszych Wychowanków i ich Rodziców o otwarciu Bursy w dniu 31 sierpnia (środa) br. od godziny 16.00 (kwaterowanie do godziny 20.00).
Wychowankowie zobowiązani są do dostarczenia w dniu zakwaterowania w pełnym komplecie dokumentów:
- Ankiety personalnej – zał. nr 1.
- Oświadczenia rodziców/opiekunów prawnych/wychowanka niepełnoletniego oraz wychowanka pełnoletniego nr 1 – zał. nr 2.
- Oświadczenia rodziców/opiekunów prawnych/wychowanka niepełnoletniego oraz wychowanka pełnoletniego nr 2 w zakresie bezpieczeństwa – zał. nr 3.
- Zgoda na udział w imprezach sportowych i kulturalnych – zał. nr 4.
- Klauzula informacyjna– zał. nr 5
- Zdjęcia legitymacyjnego sztuk 2 !!! – niezbędne w dniu zakwaterowania do wydania identyfikatora i karty stołówkowej.
Wraz z w/w dokumentami należy przygotować:
- Tymczasowy dowód osobisty dziecka/ dowód osobisty dziecka lub w przypadku jego braku skrócony odpis aktu urodzenia (oryginał lub kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem).
- Uzupełniony i podpisany przez rodziców/opiekunów prawnych/ niepełnoletniego wychowanka druk zameldowania na pobyt tymczasowy:
- Zał. nr 6 – druk zameldowania.
- Zał. nr 7 – wzór wypełnienia druku zameldowania.
- Po uzyskaniu podpisu i pieczęci dyrektora bursy należy niezwłocznie – w pierwszym tygodniu pobytu dziecka udać się do Biura meldunkowego, aby zameldować dziecko na pobyt tymczasowy.
Adresy placówek meldunkowych:
– Biuro meldunkowe nr 1
ul. Jezuicka 14A
85-102 Bydgoszcz
tel.: 52 5858126, 52 5858950
Wszelkie sprawy związane z zameldowaniem należy załatwiać po uprzednim umówieniu wizyty przez e-kalendarz na stronie www.bydgoszcz.pl
W przypadku chęci zameldowania droga elektroniczną, przez profil zaufany, konieczne jest uzyskanie od wychowawcy grupy stosownego oświadczenia podpisanego przez Dyrektora placówki.
Rodzice/prawni opiekunowie zobowiązani są do uregulowania do 10 września br. opłat za pobyt w bursie wychowanka/podopiecznego za miesiąc wrzesień 2022r.
Wpłaty za pobyt dziecka w bursie należy dokonywać do dnia 10-tego każdego miesiąca na konto Bursy: 61 1240 6452 1111 0010 4794 5862
UWAGA: W tytule przelewu należy wpisać nazwisko i imię dziecka oraz informację, za który miesiąc dotyczy wpłata.
Informacje związane z zakwaterowaniem:
- Wychowankowie, którzy nie stawią się w dniu zakwaterowania (tj. 31.08.2022 r. i 1.09.2022 r.) bez wcześniejszego powiadomienia o przyczynie swojej nieobecności, zostaną skreśleni z listy mieszkańców Bursy.
- Żywienie młodzieży od dnia 01.09.2022r. W dniu zakwaterowania rodzice zobowiązani są do zapewnienia jedzenia swoim dzieciom.
- Do Bursy nie wolno przywozić sprzętu typu: żelazka, jajowary, czajniki, kuchenki elektryczne, tostery, komputery (z wyjątkiem laptopów i tabletów), lodówki, telewizory).
- Rodzice / opiekunowie prawni wychowanków / wszystkie informacje związane z stanem zdrowia dziecka i/lub przyjmowanymi lekami zamieszczają w ankiecie personalnej (zał. nr1) – sytuacja zdrowotna oraz informują wychowawców w dniu zakwaterowania.
Obowiązujące w Bursie nr 1 im. M. Szułczyńskiej dokumenty (do zapoznania na str. www placówki):
- STATUT BURSY NR 1 IM. MAŁGORZATY SZUŁCZYŃSKIEJ W BYDGOSZCZY
- REGULAMIN BURSY NR 1 IM. MAŁGORZATY SZUŁCZYŃSKIEJ W BYDGOSZCZY
- POLITYKA OCHRONY DZIECI PRZED KRZYWDZENIEM I ZAPEWNIENIA IM BEZPIECZEŃSTWA W BURSIE NR 1 IM. MAŁGORZATY SZUŁCZYŃSKIEJ W BYDGOSZCZY
REKRUTACJA W ROKU SZKOLNYM 2022/2023
LISTA KANDYDATÓW PRZYJĘTYCH DO BURSY NR 1 IM. MAŁGORZATY SZUŁCZYŃSKIEJ W BYDGOSZCZY NA ROK SZKOLNY 2022/2023
WYCHOWANKOWIE – MIESZKAŃCY BURSY NR 1 IM. MAŁGORZATY SZUŁCZYŃSKIEJ W BYDGOSZCZY, KTÓRZY NA KONIEC ROKU SZKOLNEGO 2021/2022, ZŁOŻYLI DEKLARACJĘ KONTYNUACJI SĄ Z AUTOMATU PRZYJĘCI DO ZAMIESZKANIA W ROKU SZKOLNYM 2022/2023.
Zgodnie z harmonogramem, rekrutacja dla nowych wychowanków, którzy chcą zamieszkać w Bursie nr 1 im. Małgorzaty Szułczyńskiej w Bydgoszczy odbędzie się w dniach 25 – 29 lipca 2022 roku do godziny 12.00 za pośrednictwem systemu elektronicznego Vulcan.
Link do logowania:
https://naborp-kandydat.vulcan.net.pl/bydgoszczbursy
Po dokonaniu rejestracji w systemie Vulcan, wydrukowany wniosek wraz z załącznikami wygenerowanymi przez system, należy złożyć w Bursie pierwszego wyboru najpóźniej do 29 lipca do godziny 12.00 lub za pośrednictwem systemu Vulcan (w przypadku posiadania podpisu elektronicznego).
Wydrukowane i podpisane przez obojga rodziców, opiekunów prawnych lub pełnoletniego kandydata dokumenty będzie można dostarczać do placówki od 25 do 28 lipca 2022 w godzinach od 10.00 do 14.oo oraz 29 lipca do godziny 12.00.
ADRES E-MAIL NA POTRZEBY REKRUTACJI W BURSIE NR 1
wychowawcy@bursa.bydgoszcz.pl
Podczas rekrutacji należy zwrócić uwagę w szczególności na:
– krótki okres czasu na potwierdzenie przez kandydata woli do zamieszkania w bursie,
– obowiązkowe zaświadczenie o przyjęciu do szkoły,
– należy obowiązkowo dostarczyć załączniki potwierdzające np: wielodzietność, niepełnosprawność w rodzinie i/lub niepełnosprawność kandydata, samotne wychowywanie dziecka, zaświadczenie z klubu – WG WZORU Z KRYTERIÓW NABORU DO BURSY,
UWAGA!
BRAK KTÓREGOKOLWIEK ZAŁĄCZNIKA ZAZNACZONEGO WE WNIOSKU REKRUTACYJNYM POWODUJE JEGO ODRZUCENIE.
Wyniki prac komisji rekrutacyjnej ogłasza się i podaje do publicznej wiadomości poprzez wywieszenie listy w siedzibie placówki. Wyniki dostępne będą również na elektronicznym koncie kandydata:
- kandydatów zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych do placówki dnia 1 sierpnia 2022 r. o g. 14.00
- kandydatów przyjętych i nieprzyjętych do placówki dnia 2 sierpnia 2022 r. o g. 16.00
UWAGA!
Kandydat, który zakwalifikował się do zamieszkania w Bursie nr 1 im. M. Szułczyńskiej jest zobowiązany od 1 do 2 sierpnia 2022 r. do godz. 14.00 potwierdzić wolę zamieszkania w bursie poprzez system elektroniczny lub osobiście w placówce.
Brak dostarczenia w/w dokumentu jest traktowany jako rezygnacja z miejsca w naszej placówce.
Dokumenty do zapoznania:
Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej